hmm... viime viikko oli jo melko mietiskelyä... mut nyt tää v-loppu on ollun sitä lähes kokonaan.
elämän pieniä ja isojakin asioita tullut mietittyä. Tulevaisuutta, työn, perheen, elämisen ja budjettien kannalta lähinnä... ns. oman elämän isoja juttuja miettiny.

Näitten ajatusten mukana sain piristysruiskeen tehä CV:ni uusiksi, omasta mielestäni siit tuli ihan hyvä.. aattelin sen vielä parilla tyypillä testilukea :-) vanhemmat sen jo luki ja hyväksy sen alustavasti :-)

Värjäsin tänään hiukseni tummanruskeiks... ihan ok:t mun mielestä.... mutsi kyllä sano mua gootiks :-S
Nooh, nou hätä.

On ollu nyt niin ihanat talvisäät... vähä vilposta kylläkin mut kyllä tuol viel tarkenee iha hyvin. Luonto on kyllä niin kaunis lumisena, sitä jää vaan tuijottamaan... <3

Telkkaria ja leffoja oon kattonut v-lopun aikana melkosen paljon, taas tietää vähän mitä televisiossakin näytetään. Idolsseja kattonu sekä jenkkien että suomalaisten versiota, hulluja nuo jenkit, sanompa vaan.

Työkkäriin pitäs viedä vähän työtodistuksia (taas) ja palkkakuitteja yms haluavat selvittää onko mulla oikeus työttömyysturvaan ku oon nyt ollu työmarkkinatuella ja sen suuruuteen vaikuttaa vanhempien tulot ku ny tääl asun. Mut en kyl usko et mulla on sitä oikeutta. Pitää nyt kattoo mitä siellä selvittävät.

Ikävä on ollut tuota ihanaa miestä ku on reissussa ollut koko v-lopun ja vaan parin tekstiviestin kanssa oltu yhteydessä *huoh* nooh, ehkä jo huomenna näkee... jeij <3

Mut juu nyt iltapesulle ja pikkuhiljaa nukkumaan että huominen tulee nopeammin. :)